Tereza Chládková

Bachelor's thesis

Personální marketing

Personal marketing
Abstract:
Předmětem bakalářské práce „Personální marketing“ je analýza externího personálního marketingu podniku. Teoretická část je zaměřena na vymezení pojmů personální marketing a employer branding a jejich vzájemný vztah. V praktické části je zkoumán externí personální marketing společnosti Wandera CZ s.r.o. a na základě této analýzy a empirického výzkumu je pro ni navržena strategie externího personálního …more
Abstract:
The subject of the bachelor thesis „Personal Marketing“ is to analyze external personal marketing of a particular company. The theoretical part is focused on defining the terms personal marketing and employer branding and their mutual relationship. In the practical part the external personal marketing of the company Wandera CZ s.r.o. is analyzed. On the grounds of that and an empirical research, the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2018
  • Supervisor: Ing. Ivana Jašková, Ph.D.
  • Reader: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masaryk University

Faculty of Economics and Administration

Bachelor programme / field:
Economy and Management / Business Management