Vizuální identita a komunikační strategie pro síť regionálních kulturních institucí – Samuel Preisler, DiS.
Samuel Preisler, DiS.
Bakalářská práce
Vizuální identita a komunikační strategie pro síť regionálních kulturních institucí
Visual identity and communication strategy for a network of regional cultural institutions
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou vizuální identity a komunikační strategií pro síť regionálních kulturních institucí severních Čech, především pak Ústeckého kraje. Připravený koncept by měl přispět k rozšíření povědomí o činnostech a všech možnostech využití jednotlivých institucí. Cílem této práce je vytvořit moderní a funkční vizuální identitu, která bude zapadat do kulturního systému. Zaujme …víceAbstract:
This bachelor's thesis deals with the creation of a visual identity and communication strategy for a network of regional cultural institutions in Northern Bohemia, especially the Ústí Region. The prepared concept should contribute to expanding awareness of the activities and all the possibilities of using individual institutions. The goal of this work is to create a modern and functional visual identity …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2023
- Vedoucí: MgA. Jan Kolář
- Oponent: Kamila Matysová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Vizuální tvorba / Grafický a mediální design
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
Role of Marketing Communication for Social Development
Amina Ualiyeva -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
The Role of New Media in Marketing Communication
Nicola Naušová -
International marketing communication
Dominika Kučerová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses kf155c kf155c/23
20. 4. 2023




