Analýza konkurenčního postavení průmyslových odvětí v Evropské Unii – Mykola Cherepanov
Mykola Cherepanov
Diplomová práce
Analýza konkurenčního postavení průmyslových odvětí v Evropské Unii
EU industries' competitive advantage analysis
Anotace:
Práce zaprvé vytváří přehled o současných teoretických a praktických přístupech k problematice odvětvové konkurenceschopnosti, a zadruhé se pokouší o verifikaci teoretických hypotéz pomocí metod lineární regrese Ve své první částí práce poskytuje především teoretické pole pro vytvoření širší koncepce konkurenceschopnosti. Jsou zde přiblížené jak teoretické koncepce, tak i praktické metody, používané …víceAbstract:
The paper gives a summary of the contemporary theoretical and practical approaches to the question of sectoral competitiveness and makes an attempt of verification of theoretical hypotheses by the means of linear regression. In its first part the paper offers a theoretical field for creating a broader competitiveness concept. The theoretical concepts an practical methods used by the professional institutions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 11. 2007
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/5640
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 9. 2008
- Vedoucí: Ingeborg Němcová
- Oponent: Zuzana Potužáková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/5640
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní a evropská studia - diplomacie
Práce na příbuzné téma
-
Innovation and its influence on strengthening the competitive advantage of the company
Alexandra Nam -
CSR as a competitive advantage of a company
Cristian Elihu Cantu Cantu -
Value Chain Analysis and Competitive Advantage of an Organisation
Filip Bodlák -
CRM as a Competitive Advantage in the Age of Consumer
Zuzana Nováková -
Innovation and Creativity as a Source of Competitive Advantage
Olga Grashchenkova -
Corporate Social Responsibility - Competitive Advantage for Companies Operating in an International Environment
Karolína Dolejšová -
Corporate Social Responsibility as a Competitive Advantage for International Companies
Markéta Dlouhá -
Competitive advantage for a bank that opens itself to Virtual Currency businesses – game theory
Martin Bok