Hodnotová síť ve farmaceutickém průmyslu – Bc. Lucie Janková
Bc. Lucie Janková
Master's thesis
Hodnotová síť ve farmaceutickém průmyslu
Value network in pharmaceutical industry
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá problematikou hodnotové sítě ve farmaceutickém průmyslu. V teoretické části je vymezena hodnota pro zákazníka, hodnotový řetězec, hodnotová síť a hodnotový management. Praktická část diplomové práce se věnuje přípravě, realizaci a vyhodnocení primárního marketingového výzkumu, zaměřeného na zmapování podoby hodnotové sítě, na zjištění způsobů posilování vztahů a poskytování …viacAbstract:
The thesis deals with value network in pharmaceutical industry. In the theoretical part value customer, value chain, value network and value management are defined. The practical part of the thesis is devoted to preparation, realization and evaluation of the primal marketing research focused on mapping value network in pharmaceutical industry, on finding out ways of strengthening relationships and …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2012
- Vedúci: Ing. Zuzana Pecinová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Janková, Lucie. Hodnotová síť ve farmaceutickém průmyslu. Pardubice, 2012. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologickáUniversity of Pardubice
Faculty of Chemical TechnologyMaster programme / odbor:
Chemical and Process Engineering / Economy and Management of Chemical and Food Industry
Práce na příbuzné téma
-
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Milena Osipova -
Prospěšnost zákaznicky orientované firemní kultury pro posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu
Marcela Neumanová -
Vliv image firmy dodavatele na posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu
Eva Neumanová -
Účinnost nástrojů posilování vztahů se zákazníky u volně prodejných léků
Jan Franc -
Podpora prodeje a PR na internetu jako nástroj pro posilování vztahů se zákazníky
Anna Benešová -
Specifika logistiky ve farmaceutickém průmyslu (konkrétní firmy)
Jan Mádl -
Hodnota pro zákazníka ve vybraném podniku
Lenka Drahotová -
Outdoorová značka a její hodnota pro zákazníka
Ladislava BEZDĚKOVÁ