Potenciální rizika realizace vize v marketingovém řízení obchodní jednotky OK POINT – Bc. Klára Hušková
Bc. Klára Hušková
Master's thesis
Potenciální rizika realizace vize v marketingovém řízení obchodní jednotky OK POINT
Potential risks of realization of the vision in the marketing management of OK POINT business unit
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá problematikou potenciálního rizika vize v marketingovém řízení ve vybrané společnosti OK POINT. V rámci teoretické části jsou vymezeny a představeny pojmy týkající se potenciálního rizika, marketingových nástrojů, vize, marketingového mixu a marketingového řízení a strategie. V rámci praktické části je představena společnost OK POINT, její historie, vývoj, předmět podnikání …viacAbstract:
The diploma thesis deals with the issue of potential risk of a vision in marketing management in selected company Ok Point. The theoretical part defines and introduces concepts related to potential risk, marketing tools, vision, marketing mix and marketing management and strategy. In the practical part, Ok Point is presented, its history, development, subject of business etc. Then it will analyze the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/xpsqe/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2019
- Vedúci: doc. Ing. Endre Tóth, DrSc.
- Oponent: Ing. Mgr. Jaromír Tichý, MBA
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HUŠKOVÁ, Klára. \textit{Potenciální rizika realizace vize v marketingovém řízení obchodní jednotky OK POINT}. Online. Diplomová práca. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/kf2tka/. [citováno 2024-04-24]
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Analýza marketingové strategie konkrétního podniku
Graclík Graclík -
Implementace marketingové strategie pod vlivem COVID-19
Rapáč Rapáč -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Návrh marketingové strategie
Lucie Žaludková -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Návrh marketingové strategie pro vybranou společnost
Jan Morvic