Hana Kořínková

Diplomová práce

Návrh marketingové strategie firmy KOPP Elektrotechnika spol. s r.o.

Marketing strategy proposal for the company Kopp Elektrotechnika spol. s r.o.
Anotace:
V teoretické části se práce zaměřuje na základní charakteristiky a specifika průmyslového trhu a na aktuální vývojové trendy v průmyslovém marketingu. Metodická část se věnuje postupu při vytváření marketingové strategie. Praktická část je rozdělena na dvě části. První část se zabývá situační analýzou firmy Kopp Elektrotechnika spol. s r.o.. Druhá část navazuje na situační analýzu a jejím výstupem …více
Abstract:
The theoretical part of the thesis focuses on basic characteristics and features of industrial markets and on the current development in this area. The methodical plan deals with the marketing strategy process. The practical part is divided into two parts. The former deals with the situational analysis of the company Kopp Elektrotechnika spol. s r.o. The latter links to the situational analysis and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 11. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 9. 2009
  • Vedoucí: Petr Král
  • Oponent: Matěj Vokáč

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/15984

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod