Merchandising prémiových piv a RTD nápojů v Retailu České republiky – Ing. Jan Braun
Ing. Jan Braun
Bachelor's thesis
Merchandising prémiových piv a RTD nápojů v Retailu České republiky
Off-Premise Merchandising of premium beer brands and RTD drinks in Czech Republic
Anotácia:
Komu a jak chceme prodat naše výrobky? Nevíme přesně jak a navíc ještě komu? Přeci všem. Toto tvrzení nelze nikdy akceptovat. Dokonce by neměl vůbec přijít na mysl. Je to jednou z nejtěžší části obchodování vymyslet a hlavně poté zrealizovat správnou marketingovou strategii. Komu prodávat, kde prodávat je cílem segmentace. A jak výrobek správně nabídnout? To je právě merchandising. Merchandising je …viacAbstract:
To whom and how do we want to sell our products? We don’t exactly know how and not even to whom? Well, to everyone. This statement can never be accepted. In actuality it should never even come to mind. One of the hardest parts of doing business is to think of and then mainly realize the proper marketing strategy. Who to sell to is an objective of segmentation. How to properly offer a product? That …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2008
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/et45t/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2008
- Vedúci: Ing. Marcela Zamazalová
- Oponent: Ing. Jitka Černá
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Finanční analýza maloobchodní nabídky zboží a služeb ve venkovském prostoru
Martina Souhradová -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Radek Hubka -
Space management vybrané maloobchodní jednotky
Antonín ŠVEJDA -
Identifikace faktorů rozhodujících pro spotřebitele při nákupu ve vybrané maloobchodní jednotce
Jakub Haňka -
Maloobchodní řetězce v ČR a jejich posouzení z hlediska hospodářské soutěže
Daniel Buš -
Nadnárodní maloobchodní řetězec a jeho postavení na českém trhu
Pavel Matušinec -
Změny v chování zákazníků v kontextu nových technologií a jejich význam pro maloobchodní řetězce
Alexander Vasev -
Výzvy CSR pro maloobchodní řetězce z hlediska zodpovědného nákupu surovin
Michaela Haluzová