Ing. Jan Braun

Bakalářská práce

Merchandising prémiových piv a RTD nápojů v Retailu České republiky

Off-Premise Merchandising of premium beer brands and RTD drinks in Czech Republic
Anotace:
Komu a jak chceme prodat naše výrobky? Nevíme přesně jak a navíc ještě komu? Přeci všem. Toto tvrzení nelze nikdy akceptovat. Dokonce by neměl vůbec přijít na mysl. Je to jednou z nejtěžší části obchodování vymyslet a hlavně poté zrealizovat správnou marketingovou strategii. Komu prodávat, kde prodávat je cílem segmentace. A jak výrobek správně nabídnout? To je právě merchandising. Merchandising je …více
Abstract:
To whom and how do we want to sell our products? We don’t exactly know how and not even to whom? Well, to everyone. This statement can never be accepted. In actuality it should never even come to mind. One of the hardest parts of doing business is to think of and then mainly realize the proper marketing strategy. Who to sell to is an objective of segmentation. How to properly offer a product? That …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2008
  • Vedoucí: Ing. Marcela Zamazalová
  • Oponent: Ing. Jitka Černá

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní