Návrh marketingového plánu a marketingové strategie firmy Sabores s.r.o. – Jaroslava Šnejdarová
Jaroslava Šnejdarová
Diplomová práce
Návrh marketingového plánu a marketingové strategie firmy Sabores s.r.o.
Creating Sabores s. r. o. 's Marketing Plan and Marketing Strategy
Anotace:
Cílem této diplomové práce je na základě stávající analýzy postavení společnosti Sabores s. r. o. na českém trhu navrhnout vylepšení strategie uvedené firmy. Dále vytvořit marketingový plán pro rok 2012, k čemuž je zapotřebí definovat strategie a cíle firmy, analýza okolí pomocí SWOT a PEST analýzy, návrhy k vylepšení stávající situace a sestavení rozpočtu a systém kontroly dosažení dílčích cílů. Dílčím …víceAbstract:
The goal of this diploma thesis is to create and improve a marketing strategy of a company Sabores s. r. o. according to the current strategy analysis. To create the marketing plan for 2012 can't be set without a proper definition of the company strategy and goals. More analysys are needed to be able to decide which strategy is the best. First of all PEST and SWOT analysis have to be conveyed to be …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 9. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/31898
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2012
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Traian Urban
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/31898
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Nákupní chování pohybově handicapovaných osob v Brně
Aneta Ingrová -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Marketing communication strategy and plan for the newly introduced service.
Šárka Issa -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing Management and marketing planning
Kristina Zhitnova -
SWOT analýza vybrané organizace
Lucie Franková -
Assessment of various ChatGPT models in performing SWOT analysis
Prokop Maxa