Jaroslava Šnejdarová

Diplomová práce

Návrh marketingového plánu a marketingové strategie firmy Sabores s.r.o.

Creating Sabores s. r. o. 's Marketing Plan and Marketing Strategy
Anotace:
Cílem této diplomové práce je na základě stávající analýzy postavení společnosti Sabores s. r. o. na českém trhu navrhnout vylepšení strategie uvedené firmy. Dále vytvořit marketingový plán pro rok 2012, k čemuž je zapotřebí definovat strategie a cíle firmy, analýza okolí pomocí SWOT a PEST analýzy, návrhy k vylepšení stávající situace a sestavení rozpočtu a systém kontroly dosažení dílčích cílů. Dílčím …více
Abstract:
The goal of this diploma thesis is to create and improve a marketing strategy of a company Sabores s. r. o. according to the current strategy analysis. To create the marketing plan for 2012 can't be set without a proper definition of the company strategy and goals. More analysys are needed to be able to decide which strategy is the best. First of all PEST and SWOT analysis have to be conveyed to be …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 9. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2012
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Traian Urban

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/31898