Michaela Sekyrková

Diplomová práce

Role marketingu v malých a velkých firmách: kvalitativní studie v sektoru FMCG

The role of marketing in small and large companies: A qualitative study in FMCG sector
Anotace:
Cílem diplomové práce je zjistit dílčí rozdíly mezi pojetím marketingu v malých a velkých podnicích. Jedná se o kvalitativní studii zaměřenou na sektor FMCG. Jednotlivé diference byly zkoumány na základě zjištění, plynoucích z expertních rozhovorů se šesti manažery. Tři reprezentovaly malé podniky a tři zastupovaly velké mezinárodní korporace. Řada firem v dnešní době využívá marketingu, ale pro každou …více
Abstract:
The goal of this master thesis is to define the main differences between marketing in small and big companies. This is a qualitative study focused on FMCG sector (Fast Moving Consumer Goods). The whole research is base on deep interviews with six managers. Three of them were representing small local businesses and the other three were from big international companies. A lot of companies are using marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2013
  • Vedoucí: Miroslav Karlíček
  • Oponent: Daniela Kolouchová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/64218