Patrik Laš

Master's thesis

Podnikatelský plán pro plánovanou expanzi na zahraniční trh

Business plan for planned expansion to foreign market
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou expanze kosmetického e-shopu na polský trh. Jedná se o reálný e-shop se současným působením na českém a slovenském trhu. Cílem práce je vypracování podnikatelského plánu a ověření možné realizace této expanze. Součástí práce je také předvýzkum, který se zabývá změnou poptávky po kosmetickém zboží na polském trhu v závislosti na ceně produktů. V analytické části …more
Abstract:
This thesis deals with the issue of expansion of cosmetics e-shop to the Polish market. It is a real e-shop with simultaneous operation on the Czech and Slovak markets. The aim of this work is to elaborate a business plan and verify the possible implementation of this expansion. Part of the work is also a pre-research which deals with the sensitivity of demand for cosmetic goods on the Polish market …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 11. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 9. 2019
  • Supervisor: Jana Müllerová
  • Reader: Štěpán Obereitter

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/78426

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Ekonomika a management / Management