Hledání dostupné metody moderní analýzy reakčních časů v měření analytického/holistického kognitivního stylu – Bc. Vojtěch Svoboda
Bc. Vojtěch Svoboda
Bakalářská práce
Hledání dostupné metody moderní analýzy reakčních časů v měření analytického/holistického kognitivního stylu
Searching for an affordable method of modern response time analysis in measuring the analytic/holistic cognitive style
Anotace:
Metody měření analytického a holistického kognitivního stylu využívající reakční časy jsou analyzovány buď příliš povrchně, nebo příliš zdlouhavě. V této pre-registrované práci tedy posuzujeme vhodnost použití analytického modelu posunutého lognormálního rozložení, který je relativně rychlý a informačně bohatý. Jeho výsledky srovnáváme s výsledky dvou dalších modelů: Linear Ballistic Accumulator a …víceAbstract:
Methods measuring analytic and holistic cognitive style using response times use analyses which are too superficial or too difficult to implement. In this pre-registered thesis, we evaluate the adequacy of using a shifted-lognormal distribution model, which is easier to implement and information rich. We compare its results to the results of two other models: Linear Ballistic Accumulator & shifted …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/yrxxr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2022
- Vedoucí: Mgr. David Lacko
- Oponent: Mgr. Tomáš Prošek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SVOBODA, Vojtěch. \textit{Hledání dostupné metody moderní analýzy reakčních časů v měření analytického/holistického kognitivního stylu}. Online. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/kg2jhu/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie