Adriana Loseová

Diplomová práce

Srovnání výpočtových metodik pro modelování hlukové zátěže z kolejové dopravy

Comparison of computational methods for modeling of noise pollution from rail traffic
Anotace:
Cílem diplomové práce je komparace výpočtových metod, týkající se modelování hlukové zátěže z kolejové dopravy na identickém úseku s následným vyhodnocením naměřených hodnot. V teoretické části diplomové práce jsou popsány základy akustiky a legislativy z oboru životního prostředí – hlukové zátěže. Dále popisuje problematiku hluku z kolejové dopravy, výpočtové metody a programy pro modelování hlukové …více
Abstract:
The aim of this diploma thesis is the comparison of calculation methods regarding modeling of the noise pollution from the rail traffic on an identical stretch with subsequent evaluation of the measured values. The theoretical part of the diploma thesis describes the basics of acoustics and legislation in the field of the environment – noise pollution. It also describes the problems of noise from the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2016
  • Vedoucí: Jiří Michalík
  • Oponent: Jan Bitta

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava