Bc. Myrat Yklymov

Bakalářská práce

Advertisement – the phenomenon of Communication

Advertisement – the phenomenon of Communication
Anotace:
The aim of the thesis is to define and to discuss Advertising and analyses different methods of marketing. The practical part of the research focuses on the case study of Advertising in the Corporation industry.
Abstract:
The aim of the thesis is to define and to discuss Advertising and analyses different methods of marketing. The practical part of the research focuses on the case study of Advertising in the Corporation industry.
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2019
  • Vedoucí: Ing. Jiří Šnajdar
  • Oponent: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication