LHOTÁK, Tomáš. \textit{Internetový marketing jako fenomén současnosti}. Online. Diplomová práce. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/kghbe8/.
LHOTÁK, Tomáš. <i>Internetový marketing jako fenomén současnosti</i>. Online. Diplomová práce. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/kghbe8/.
LHOTÁK, Tomáš. Internetový marketing jako fenomén současnosti. Online. Diplomová práce. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/kghbe8/.
@MastersThesis{Lhotak2016thesis,
AUTHOR = "Lhoták, Tomáš",
TITLE = "Internetový marketing jako fenomén současnosti [online]",
YEAR = "2016 [cit. 2024-11-10]",
TYPE = "Diplomová práce",
SCHOOL = "Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o.Praha",
NOTE = "SUPERVISOR: Jindřich Kolek",
URL = "https://theses.cz/id/kghbe8/",
}
@MastersThesis{Lhotak2016thesis,
AUTHOR = {Lhoták, Tomáš},
TITLE = {Internetový marketing jako fenomén současnosti},
YEAR = {2016},
TYPE = {Diplomová práce},
INSTITUTION = {Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o.},
LOCATION = {Praha},
SUPERVISOR = {Jindřich Kolek},
URL = {https://theses.cz/id/kghbe8/},
URL_DATE = {2024-11-10},
}
{{Citace kvalifikační práce
| příjmení = Lhoták
| jméno = Tomáš
| instituce = Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o.
| titul = Internetový marketing jako fenomén současnosti
| url = https://theses.cz/id/kghbe8/
| typ práce = Diplomová práce
| vedoucí = Jindřich Kolek
| rok = 2016
| počet stran =
| strany =
| citace = 2024-11-10
| poznámka =
| jazyk =
}}