Analýza marketingové kampaně klubu Basket Brno v sezóně 2021/2022 – Bc. Kristýna Navrátilová
Bc. Kristýna Navrátilová
Bachelor's thesis
Analýza marketingové kampaně klubu Basket Brno v sezóně 2021/2022
Analysis of the marketing campaign of the Basket Brno club in the season 2021/2022
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingových aktivit mužského basketbalového klubu Basket Brno, jež byly realizovány v sezóně 2021/2022. V syntéze poznatků jsou teoreticky popsány základy marketingu a jeho přenesení do oblasti sportovního prostředí. V další části jsou rozepsány marketingové aktivity uskutečněné v uplynulé sezóně a dotazníkové šetření zaměřené na sledující klubu. Na základě …moreAbstract:
This bachelor thesis is focused on the analysis of marketing activities of the men's basketball club Basket Brno, which were implemented during the season 2021/2022. The synthesis of knowledge theoretically describes the basics of marketing and its transfer to the sports environment. In the following part are described the marketing activities in the past season along with a questionnaire survey focused …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 12. 2022
Identifier:
https://is.muni.cz/th/gnsik/
Thesis defence
- Date of defence: 31. 1. 2023
- Supervisor: Ing. Martin Vyroubal
- Reader: Mgr. Bc. Oldřich Racek, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasaryk University
Faculty of Sports StudiesBachelor programme / field:
Physical Education and Sport / Sports Management
Theses on a related topic
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova