Bc. Kristýna Novotná

Master's thesis

Marketingový plán soukromého zámku

Marketing plan for the private castle
Abstract:
Cílem této diplomové práce nazvané Marketingový plán soukromého zámku je vytvorit takový marketingový plán, který by mohl pomoci zvýšit návštevnost a tržby zámku. Soucástí práce jsou i návrhy na zlepšení již existujících propagacních materiálu a reklamy a vytvorení nových produktu. Práce bude reálne odrážet financní možnosti zámku. V teoretické cásti práce se budu zabývat predevším pojmem marketing …more
Abstract:
The aim of this Master's thesis called Marketing Plan for the Private Castle is to create a marketing plan that could help to increase the visit rate and the income of the castle. The suggestions to improve existing promotional brochures and new products are the part of the thesis as well. The thesis reflects the real financial situation of the castle. In the theoretical part I will explain the words …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 6. 2011
  • Supervisor: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Pavla Odehnalová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta