Bc. Kristýna Novotná

Diplomová práce

Marketingový plán soukromého zámku

Marketing plan for the private castle
Anotace:
Cílem této diplomové práce nazvané Marketingový plán soukromého zámku je vytvorit takový marketingový plán, který by mohl pomoci zvýšit návštevnost a tržby zámku. Soucástí práce jsou i návrhy na zlepšení již existujících propagacních materiálu a reklamy a vytvorení nových produktu. Práce bude reálne odrážet financní možnosti zámku. V teoretické cásti práce se budu zabývat predevším pojmem marketing …více
Abstract:
The aim of this Master's thesis called Marketing Plan for the Private Castle is to create a marketing plan that could help to increase the visit rate and the income of the castle. The suggestions to improve existing promotional brochures and new products are the part of the thesis as well. The thesis reflects the real financial situation of the castle. In the theoretical part I will explain the words …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2011
  • Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Pavla Odehnalová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta