Porovnání interakčního stylu učitele s klimatem třídy – Mgr. Petr Sucháček
Mgr. Petr Sucháček
Bakalářská práce
Porovnání interakčního stylu učitele s klimatem třídy
Comparing of teacher s interactional style and classroom climate
Anotace:
Bakalářská diplomová práce Porovnání interakčního stylu učitele s klimatem třídy se dělí na několik částí. V první vymezujeme pojem klima třídy, popisujeme jednotlivé aktéry klimatu a shrnujeme možné přístupy a metody jeho zkoumání. Diskutujeme také provázání klimatu s chováním učitele ve vyučování. V následující části si přibližujeme pojem učitelova interpersonálního chování. Konkrétně možnosti jeho …víceAbstract:
The Bachelor’s thesis Comparing of teacher’s interactional style and classroom climate is divided into several parts. The first one defines the term of classroom climate, describes the individual agents of the climate and summarizes potential approaches and methods of research concerning the classroom climate. We also discuss relation between the classroom climate and teacher’s behavior during lessons …víceKlíčová slova
klima třídy interpersonální chování učitele dotazník CES (Classroom Environment Scale) dotazník QTI (Questionnaire on Teacher Interaction) classroom climate teacher’s interpersonal behavior questionnaire CES (Classroom Environment Scale) questionnaire QTI (Questionnaire on Teacher Interaction)
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/vb1ez/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2011
- Vedoucí: Mgr. Roman Švaříček, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Komparace interakčního stylu u vybraných učitelů s využitím dotazníku QTI
Kristýna Nováková -
Komparace interakčního stylu u vybraných učitelů s využitím dotazníku QTI
Kristýna Nováková -
Zjišťování klimatu tříd u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami pomocí dotazníku CES
Lucie Doleželová -
Hodnotová orientace a interpersonální chování pracovníků hospiců
Alena Pavlová -
Interpersonální agresivní chování a jeho prevence ve Výchově k občanství
Veronika Hožová -
Reflective Teaching and its Influence on Classroom Climate
Světlana Merglová