Lucie Hnízdilová

Master's thesis

Inbound marketing společnosti Nestlé v oblasti kojenecké výživy

Inbound marketing of Nestlé in the area of infant formula
Abstract:
Tato diplomová práce pojednává o inbound marketingu společnosti Nestlé v oblasti kojenecké výživy. Jejím cílem je zjistit, zda je inbound marketing vhodným nástrojem k propagaci kojenecké výživy, jež je silně regulována. Práce je postavena na komplexním rozboru dané oblasti a následné analýze inbound marketingové strategie jedné z dominantních firem na trhu - společnosti Nestlé. Úvodem je pozornost …more
Abstract:
This master's thesis deals with inbound marketing of Nestlé in the area of infant formula. Its aim is to determine whether inbound marketing is a suitable tool for infant formula promotion which is strongly regulated. The thesis is based on a comprehensive analysis of the area of infant formula and analysis of inbound marketing strategy of one of the most dominant companies on the market, Nestlé. In …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 2. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 1. 2017
  • Supervisor: Přemysl Průša
  • Reader: Milan Postler

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/53054

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod