Lucie Hnízdilová

Diplomová práce

Inbound marketing společnosti Nestlé v oblasti kojenecké výživy

Inbound marketing of Nestlé in the area of infant formula
Anotace:
Tato diplomová práce pojednává o inbound marketingu společnosti Nestlé v oblasti kojenecké výživy. Jejím cílem je zjistit, zda je inbound marketing vhodným nástrojem k propagaci kojenecké výživy, jež je silně regulována. Práce je postavena na komplexním rozboru dané oblasti a následné analýze inbound marketingové strategie jedné z dominantních firem na trhu - společnosti Nestlé. Úvodem je pozornost …více
Abstract:
This master's thesis deals with inbound marketing of Nestlé in the area of infant formula. Its aim is to determine whether inbound marketing is a suitable tool for infant formula promotion which is strongly regulated. The thesis is based on a comprehensive analysis of the area of infant formula and analysis of inbound marketing strategy of one of the most dominant companies on the market, Nestlé. In …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 2. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 1. 2017
  • Vedoucí: Přemysl Průša
  • Oponent: Milan Postler

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/53054

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod