Inbound marketing společnosti Nestlé v oblasti kojenecké výživy – Lucie Hnízdilová
Lucie Hnízdilová
Diplomová práce
Inbound marketing společnosti Nestlé v oblasti kojenecké výživy
Inbound marketing of Nestlé in the area of infant formula
Anotace:
Tato diplomová práce pojednává o inbound marketingu společnosti Nestlé v oblasti kojenecké výživy. Jejím cílem je zjistit, zda je inbound marketing vhodným nástrojem k propagaci kojenecké výživy, jež je silně regulována. Práce je postavena na komplexním rozboru dané oblasti a následné analýze inbound marketingové strategie jedné z dominantních firem na trhu - společnosti Nestlé. Úvodem je pozornost …víceAbstract:
This master's thesis deals with inbound marketing of Nestlé in the area of infant formula. Its aim is to determine whether inbound marketing is a suitable tool for infant formula promotion which is strongly regulated. The thesis is based on a comprehensive analysis of the area of infant formula and analysis of inbound marketing strategy of one of the most dominant companies on the market, Nestlé. In …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 2. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/53054
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 1. 2017
- Vedoucí: Přemysl Průša
- Oponent: Milan Postler
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/53054
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Inbound marketing spoločnosti Garmin na slovenskom trhu
Petra Sladká -
Developing an Inbound Marketing Strategy for a Small Enterprise
Andrea Melissa Mejía Rodezno -
Inbound marketing
Jan Hesoun -
Inbound marketingová strategie společnosti
Martin Sova -
Návrh inbound marketingové strategie pro resort na Srí Lance
Adam Hanuš -
Marketing na sociálních sítích u vybraného podniku
Valeriya Zhilnikova -
Obsahový marketing pro malé a střední podniky
Petr Hase -
Srovnání jídelníčku kojenců při využití 4 formulí (Sunar, Nestle, Hipp, Nutricia)
Veronika KUBÁTOVÁ