Bc. Viktor Goldman

Bachelor's thesis

Využití gamifikace v marketingové simulační hře

Application of gamification in a marketing simulation game
Abstract:
Cílem bakalářské práce je návrh a aplikace gamifikačních prvků pro marketingovou simulační hru MAREA. Obsah v teoretické části bude věnován marketingové teorii a popisu gamifikace. Praktická část bude obsahovat výzkum pro zjištění gamifikačních jader hry MAREA na jejichž základech budou navrženy a aplikovány gamifikační prvky pro zhernění simulace. Závěrem této práce bude vyhodnocení jednotlivých prvků …more
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is the design and application of gamification elements for the marketing simulation game MAREA. The content in the theoretical part will be devoted to marketing theory and a description of gamification. The practical part will include research to identify the gamification elements of the MAREA game. Gamification elements will be designed and applied to gamify the simulation …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 5. 2023
  • Supervisor: doc. Ing. Martin Klepek, Ph.D.
  • Reader: Mgr. Bc. David Fischer

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Bachelor programme / field:
System Engineering and Informatics / Managerial Informatics

Theses on a related topic