Využití gamifikace v marketingové simulační hře – Bc. Viktor Goldman
Bc. Viktor Goldman
Bakalářská práce
Využití gamifikace v marketingové simulační hře
Application of gamification in a marketing simulation game
Anotace:
Cílem bakalářské práce je návrh a aplikace gamifikačních prvků pro marketingovou simulační hru MAREA. Obsah v teoretické části bude věnován marketingové teorii a popisu gamifikace. Praktická část bude obsahovat výzkum pro zjištění gamifikačních jader hry MAREA na jejichž základech budou navrženy a aplikovány gamifikační prvky pro zhernění simulace. Závěrem této práce bude vyhodnocení jednotlivých prvků …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is the design and application of gamification elements for the marketing simulation game MAREA. The content in the theoretical part will be devoted to marketing theory and a description of gamification. The practical part will include research to identify the gamification elements of the MAREA game. Gamification elements will be designed and applied to gamify the simulation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/w3kq8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2023
- Vedoucí: doc. Ing. Martin Klepek, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Bc. David Fischer
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Manažerská informatika
Práce na příbuzné téma
-
Role gamifikace v marketingu
Kristina Jaklová -
Cíle a realita gamifikace v marketingu
Dominika Krejčová -
Gamifikace ve sdílené mikromobilitě
David Kocánek -
Gamifikace a její využití v marketingu atraktivit cestovního ruchu
Natálie Braunová -
Gamifikace a její využití v marketingu
Jakub Třeček