Využití gamifikace v marketingové simulační hře – Bc. Viktor Goldman
Bc. Viktor Goldman
Bachelor's thesis
Využití gamifikace v marketingové simulační hře
Application of gamification in a marketing simulation game
Abstract:
Cílem bakalářské práce je návrh a aplikace gamifikačních prvků pro marketingovou simulační hru MAREA. Obsah v teoretické části bude věnován marketingové teorii a popisu gamifikace. Praktická část bude obsahovat výzkum pro zjištění gamifikačních jader hry MAREA na jejichž základech budou navrženy a aplikovány gamifikační prvky pro zhernění simulace. Závěrem této práce bude vyhodnocení jednotlivých prvků …moreAbstract:
The aim of the bachelor thesis is the design and application of gamification elements for the marketing simulation game MAREA. The content in the theoretical part will be devoted to marketing theory and a description of gamification. The practical part will include research to identify the gamification elements of the MAREA game. Gamification elements will be designed and applied to gamify the simulation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2023
Identifier:
https://is.slu.cz/th/w3kq8/
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2023
- Supervisor: doc. Ing. Martin Klepek, Ph.D.
- Reader: Mgr. Bc. David Fischer
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
GOLDMAN, Viktor. \textit{Využití gamifikace v marketingové simulační hře}. Online. Bachelor's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2023. Available from: https://theses.cz/id/kgoxow/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
System Engineering and Informatics / Managerial Informatics
Theses on a related topic
-
Role gamifikace v marketingu
Kristina Jaklová -
Cíle a realita gamifikace v marketingu
Dominika Krejčová -
Gamifikace ve sdílené mikromobilitě
David Kocánek -
Gamifikace a její využití v marketingu atraktivit cestovního ruchu
Natálie Braunová -
Gamifikace a její využití v marketingu
Jakub Třeček