Bc. Viktor Goldman

Bakalářská práce

Využití gamifikace v marketingové simulační hře

Application of gamification in a marketing simulation game
Anotace:
Cílem bakalářské práce je návrh a aplikace gamifikačních prvků pro marketingovou simulační hru MAREA. Obsah v teoretické části bude věnován marketingové teorii a popisu gamifikace. Praktická část bude obsahovat výzkum pro zjištění gamifikačních jader hry MAREA na jejichž základech budou navrženy a aplikovány gamifikační prvky pro zhernění simulace. Závěrem této práce bude vyhodnocení jednotlivých prvků …více
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is the design and application of gamification elements for the marketing simulation game MAREA. The content in the theoretical part will be devoted to marketing theory and a description of gamification. The practical part will include research to identify the gamification elements of the MAREA game. Gamification elements will be designed and applied to gamify the simulation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/w3kq8/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2023
  • Vedoucí: doc. Ing. Martin Klepek, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Bc. David Fischer

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Bakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Manažerská informatika

Práce na příbuzné téma