Informatické myšlení v mateřské škole se zaměřením na robotické pomůcky – Bc. Petra Monhartová
Bc. Petra Monhartová
Diplomová práce
Informatické myšlení v mateřské škole se zaměřením na robotické pomůcky
Informative thinking in kindergarten focused on robotic aids
Anotace:
Tato diplomová práce na téma Informatické myšlení v mateřské škole se zaměřením na robotické pomůcky se zabývá významem informatického myšlení a kompetencemi, potřebnými k jeho pozvolnému osvojení, a to již od mateřské školy. Rozvoje těchto kompetencí můžeme nejen v mateřské škole docílit několika způsoby. V této práci jsem se zaměřila zejména na rozvoj informatického myšlení pomocí nejčastěji používané …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 1. 2022
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM7015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 1. 2022
- Oponent: doc. PaedDr. Martina Maněnová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 2. 2022 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Pedagogika předškolního věku se zaměřením na děti se speciálními potřebami / Pedagogika předškolního věku se zaměřením na děti se speciálními potřebami
Práce na příbuzné téma
-
Digitální gramotnost zaměstnanců vybrané firmy
Iveta Kašpárková -
Digitální gramotnost dětí v mateřské škole
Barbora Syrovátková -
Mediální gramotnost učitelů na 1. stupni základních škol v Moravskoslezském kraji
Barbora ŠUSTKOVÁ -
Využití programovatelné hračky Bee-Bot na rozvoj digitální gramotnosti, logického myšlení a tvořivosti předškoláků v mateřské škole
Blanka Přibylová -
Robotické hračky v předškolním vzdělávání
Lucie MASNÁ -
Didaktické využití robotických hraček ve výuce na 1. stupni ZŠ
Vendula Morávková -
Využití programovatelné hračky Bee-Bot v mateřské škole
Nikola PAVLISOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
3. 2. 2022
Kohout, J.
3. 2. 2022