Přístup k žákům s SVP a jejich vzdělávání na malotřídní škole – Bc. Andrea Hrstková
Bc. Andrea Hrstková
Diplomová práce
Přístup k žákům s SVP a jejich vzdělávání na malotřídní škole
Approaches to Pupils with Special Educational Needs and their Education at a School with Few Classes
Anotace:
Diplomová práce analyzuje přístup k žákům s SVP a jejich vzdělávání na malotřídní škole. Diplomová práce je členěna do čtyř kapitol. První kapitola se zabývá teoretickými východisky inkluzivního vzdělávání, charakterizuje žáky s SVP, žáky s poruchou učení a chování a žáky chronicky nemocné. Druhá kapitola se věnuje vdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Věnuje se legislativnímu rámci …víceAbstract:
The thesis analyzes access to pupils with SEN and their education at the particular school. The thesis is divided into four chapters. The first chapter deals with theoretical inclusive education, characterizes pupils with SEN pupils with learning and behavioral disabilities and chronically ill students. The second chapter is devoted Browse organizational structure for pupils with special educational …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/r9b0d/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 5. 2017
- Vedoucí: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
- Oponent: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HRSTKOVÁ, Andrea. \textit{Přístup k žákům s SVP a jejich vzdělávání na malotřídní škole} [online].
Brno, 2017 [cit. 2021-01-25]. Dostupné z: <https://theses.cz/id/kh30xx/>.
Diplomová práce.
Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta.
Vedoucí práce prof. PhDr. Marie Vítková, CSc..
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Postoje žáků se speciálními vzdělávacímí potřebami k fobickým živočichům a jejich porovnání se žáky bez speciálních vzdělávacích potřeb
Martina Slepánková -
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Keramika se žáky se speciálními potřebami
Eva Novobílská -
Specifika využívání metod aktivizující výuky při práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Hana Holečková -
Specifika ve výuce žáků se specifickými vzdělávacími potřebami se zřetelem na využití digitálních technologií v základní škole
Lenka Gajzlerová -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Podpora integračního procesu pomocí projektového vyučování zaměřeného na seznámení žáků základní školy se speciálními potřebami dětí se zdravotním postižením
Petra Fráňová