Ing. Karolína Janoutová, BBA

Master's thesis

Marketingová komunikace obecně prospěšné společnosti Pomocné tlapky

Marketing communications public service company Helping paws
Abstract:
Diplomová práce pojednává o problematice marketingové komunikace. Teoreticko-metodologická část práce je zaměřena na charakteristiku pojmů spojených s tímto tématem a problematikou neziskového sektoru s důrazem na obecně prospěšnou společnost. V praktické části práce analyzuji a následně vyhodnocuji již konkrétní marketingovou komunikaci obecně prospěšné společnosti Pomocné tlapky, která se zabývá …more
Abstract:
This thesis deals with the issue of marketing communications. Theoretical- methodological part of this work is concentrated on concepts related to this issue and the issue of non-profit sector, with emphasis on public service company. The practical part analyzes and evaluates specific marketing communication public service company Helping paws, which deal with training assistance dogs for the handicapped …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2011
  • Supervisor: Ing. Miloslav Vaňák
  • Reader: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní