Marketingová komunikace obecně prospěšné společnosti Pomocné tlapky – Ing. Karolína Janoutová, BBA
Ing. Karolína Janoutová, BBA
Diplomová práce
Marketingová komunikace obecně prospěšné společnosti Pomocné tlapky
Marketing communications public service company Helping paws
Anotace:
Diplomová práce pojednává o problematice marketingové komunikace. Teoreticko-metodologická část práce je zaměřena na charakteristiku pojmů spojených s tímto tématem a problematikou neziskového sektoru s důrazem na obecně prospěšnou společnost. V praktické části práce analyzuji a následně vyhodnocuji již konkrétní marketingovou komunikaci obecně prospěšné společnosti Pomocné tlapky, která se zabývá …víceAbstract:
This thesis deals with the issue of marketing communications. Theoretical- methodological part of this work is concentrated on concepts related to this issue and the issue of non-profit sector, with emphasis on public service company. The practical part analyzes and evaluates specific marketing communication public service company Helping paws, which deal with training assistance dogs for the handicapped …víceKlíčová slova
Marketingová komunikace integrovaná marketingová komunikace marketingový mix nástroje marketingového mixu nezisková organizace obecně prospěšná společnost fundraising sponzor sponzorování rozpočet Marketing communication integrated marketing communication marketing mix tools of marketing mix nonprofit organization public service copany sponsorship budget
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/xihqb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
- Oponent: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček