Lucie KOŠŤÁLOVÁ

Bakalářská práce

Marketingový mix prodejny se zdravými potravinami

Marketing mix of a store with healthy food
Anotace:
Bakalářská práce s názvem "Marketingový mix prodejny se zdravými potravinami" je zaměřena na zanalyzování současné podoby marketingového mixu této prodejny a následné navržení možných zlepšení. První část práce je zaměřena na vysvětlení toho, co to vlastně je zdravá výživa a zdravý životní styl a jaké postavení v současnosti má. V aplikační části je popsán současný marketingový mix prodejny, analýza …více
Abstract:
The bachelor thesis called "Marketing mix of a store with healthy food" is focused on analyzing the current form of the marketing mix of this store and then making suggestions for possible improvements. The first part of this thesis is focused on explaining what actually healthy eating and healthy lifestyle is and what status it currently has. In the practical part the current marketing mix of the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 11. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Hana Suchánková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KOŠŤÁLOVÁ, Lucie. Marketingový mix prodejny se zdravými potravinami. Ústí nad Labem, 2016. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management