Marketingový mix prodejny se zdravými potravinami – Lucie KOŠŤÁLOVÁ
Lucie KOŠŤÁLOVÁ
Bachelor's thesis
Marketingový mix prodejny se zdravými potravinami
Marketing mix of a store with healthy food
Abstract:
Bakalářská práce s názvem "Marketingový mix prodejny se zdravými potravinami" je zaměřena na zanalyzování současné podoby marketingového mixu této prodejny a následné navržení možných zlepšení. První část práce je zaměřena na vysvětlení toho, co to vlastně je zdravá výživa a zdravý životní styl a jaké postavení v současnosti má. V aplikační části je popsán současný marketingový mix prodejny, analýza …moreAbstract:
The bachelor thesis called "Marketing mix of a store with healthy food" is focused on analyzing the current form of the marketing mix of this store and then making suggestions for possible improvements. The first part of this thesis is focused on explaining what actually healthy eating and healthy lifestyle is and what status it currently has. In the practical part the current marketing mix of the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 11. 2016
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Hana Suchánková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOŠŤÁLOVÁ, Lucie. \textit{Marketingový mix prodejny se zdravými potravinami}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2016. Available from: https://theses.cz/id/kh9ew4/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KOŠŤÁLOVÁ, Lucie. Marketingový mix prodejny se zdravými potravinami. Ústí nad Labem, 2016. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Marketingový mix na trhu zdravých šťáv ve vybrané společnosti
Pavlína Josefi -
Marketingový mix kokrétního podniku
Jakub Houser -
Marketingový mix firmy se zdravým životním stylem
Lucie FERKOVÁ -
Marketingový mix firmy se zdravým životním stylem
Lucie FERKOVÁ -
Marketingový mix vybrané firmy
Barbora KAISEROVÁ -
Marketingový mix vybrané firmy
Barbora KAISEROVÁ -
A Marketing Mix Analysis for a Czech Fitness Centre
Taťána Tellerová -
Doporučená cena vs. tržní cena nehmotných produktů herního průmyslu
David Chittenden