Fenomén distribuce filmu na sociálních sítích ? Inspirace pro krátký animovaný film – Lucie KŮRKOVÁ
Lucie KŮRKOVÁ
Bakalářská práce
Fenomén distribuce filmu na sociálních sítích ? Inspirace pro krátký animovaný film
The phenomenon of film distribution on social network - Inspiration for a short animated film
Anotace:
Tato práce se zaměřuje na fenomén virálního obsahu v dnešní digitální době a jeho propojení s médií pomocí animovaného filmu v oblasti intermédia. Cílem mé bakalářské práce je analyzovat vliv virálních videí které mají za obsah psí tématiku, a jejich působení na sociální aspekty osob sledujících krátká virální videa, jakým způsobem je ovlivňují a proč upřednostňují tento typ videí před jiným druhem …víceAbstract:
This work focuses on the phenomenon of viral content in today's digital age and its connection with media through animated film in the field of intermedia. The aim of my bachelor thesis is to analyze the impact of viral videos with dog-related content on the social aspects of individuals watching short viral videos, how they influence them, and why they prefer this type of content over other forms …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Denisa Jánská
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KŮRKOVÁ, Lucie. Fenomén distribuce filmu na sociálních sítích ? Inspirace pro krátký animovaný film. Ostrava, 2024. bakalářská práce (BcA.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Fakulta umění
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Fakulta uměníOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Fakulta uměníBakalářský studijní program / obor:
Intermediální umění / Animovaná tvorba
Práce na příbuzné téma
-
Tik Tok a krátká videa v moderním marketingu
Gedeon Drapák -
Formát limitovaného videa, nový prostor pro sdílení, zábavu, komunikaci, marketing a umění
Vito Nikolič -
Research on the development trend of short video marketing based on Tiktok
Jingyu Kang -
Marketing strategies for new media in the internet Era – DouYin short video as an example
Meng Xi Zhang