Fenomén distribuce filmu na sociálních sítích ? Inspirace pro krátký animovaný film – Lucie KŮRKOVÁ
Lucie KŮRKOVÁ
Bachelor's thesis
Fenomén distribuce filmu na sociálních sítích ? Inspirace pro krátký animovaný film
The phenomenon of film distribution on social network - Inspiration for a short animated film
Abstract:
Tato práce se zaměřuje na fenomén virálního obsahu v dnešní digitální době a jeho propojení s médií pomocí animovaného filmu v oblasti intermédia. Cílem mé bakalářské práce je analyzovat vliv virálních videí které mají za obsah psí tématiku, a jejich působení na sociální aspekty osob sledujících krátká virální videa, jakým způsobem je ovlivňují a proč upřednostňují tento typ videí před jiným druhem …moreAbstract:
This work focuses on the phenomenon of viral content in today's digital age and its connection with media through animated film in the field of intermedia. The aim of my bachelor thesis is to analyze the impact of viral videos with dog-related content on the social aspects of individuals watching short viral videos, how they influence them, and why they prefer this type of content over other forms …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Denisa Jánská
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KŮRKOVÁ, Lucie. \textit{Fenomén distribuce filmu na sociálních sítích ? Inspirace pro krátký animovaný film}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: University of Ostrava, Faculty of Fine Arts and Music. 2024. Available from: https://theses.cz/id/khf136/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KŮRKOVÁ, Lucie. Fenomén distribuce filmu na sociálních sítích ? Inspirace pro krátký animovaný film. Ostrava, 2024. bakalářská práce (BcA.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Fakulta umění
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Fakulta uměníUniversity of Ostrava
Faculty of Fine Arts and MusicBachelor programme / field:
Intermedial Arts / Animated Creation
Theses on a related topic
-
Tik Tok a krátká videa v moderním marketingu
Gedeon Drapák -
Formát limitovaného videa, nový prostor pro sdílení, zábavu, komunikaci, marketing a umění
Vito Nikolič -
Research on the development trend of short video marketing based on Tiktok
Jingyu Kang -
Marketing strategies for new media in the internet Era – DouYin short video as an example
Meng Xi Zhang