Vliv primární percepce na osobnost značky v perspektivě spotřebního chování – David Víteček
David Víteček
Doctoral thesis
Vliv primární percepce na osobnost značky v perspektivě spotřebního chování
Priming Perception and it's Influence on Brand Personality in Perspective of Consumer Behaviour
Abstract:
Účel této postgraduální práce je zkoumat efekty národních stereotypů na hodnocení hodnoty značky a to konkrétně její osobnosti pomocí teoretického i praktického využití metod psychologické relevantní roviny primární percepce zvažované v kontextuálních rámcích tohoto paradigmatu. Předpokládá se, že apriorní expozice subjektu kontextuálním podnětům může u subjektu implicitně vyvolat určité kulturní stereotypy …moreAbstract:
This Ph.D. thesis focuses on how priming perception influence the development of brand personality in perspecitve of Consumer Behaviour. Three main deep empirical studies has been made in order to show the relationship and common interaction amnog the listed variables. ANOVA analysis was used during the research as the main analytical tool.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 10. 2007
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/27990
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2009
- Supervisor: Jan Koudelka
- Reader: Hilda Simmová, Svetoslav Markov
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VÍTEČEK, David. \textit{Vliv primární percepce na osobnost značky v perspektivě spotřebního chování}. Online. Doctoral theses, Dissertations. Praha: University of Economics, Prague. 2007. Available from: https://theses.cz/id/khl7ux/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/27990
Vysoká škola ekonomická v Praze
Doctoral programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Place Branding, an application to Sardinia. What is the perception of the brand and what is the difference between internal and external stakeholders?
Gian Mario Battaglia -
Brand ako cenné nehmotné aktívum organizácie
Peter Pavel -
Influencer marketing v prostředí Instagramu a jeho vliv na spotřební chování dětí ve věku 12–15 let
Michaela Vejsadová -
Vliv sociálních sítí a recenzních portálů na spotřební chování účastníků cestovního ruchu
Barbora Marešková -
Označení VEGAN na produktech a jeho vliv na spotřební chování
Michaela Malecová -
Vliv referenčních skupin na spotřební chování
Petra Štrouchalová Blažková -
Vliv výkonnosti fotbalového týmu AC Sparta Praha a.s. na spotřební chování cílových zákazníků
Sebastian Tumpach -
Spotřební chování návštěvníků zoologických zahrad v ČR
Michaela Vránová