Vliv primární percepce na osobnost značky v perspektivě spotřebního chování – David Víteček
David Víteček
Disertační práce
Vliv primární percepce na osobnost značky v perspektivě spotřebního chování
Priming Perception and it's Influence on Brand Personality in Perspective of Consumer Behaviour
Anotace:
Účel této postgraduální práce je zkoumat efekty národních stereotypů na hodnocení hodnoty značky a to konkrétně její osobnosti pomocí teoretického i praktického využití metod psychologické relevantní roviny primární percepce zvažované v kontextuálních rámcích tohoto paradigmatu. Předpokládá se, že apriorní expozice subjektu kontextuálním podnětům může u subjektu implicitně vyvolat určité kulturní stereotypy …víceAbstract:
This Ph.D. thesis focuses on how priming perception influence the development of brand personality in perspecitve of Consumer Behaviour. Three main deep empirical studies has been made in order to show the relationship and common interaction amnog the listed variables. ANOVA analysis was used during the research as the main analytical tool.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 10. 2007
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/27990
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2009
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Hilda Simmová, Svetoslav Markov
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/27990
Vysoká škola ekonomická v Praze
Doktorský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Place Branding, an application to Sardinia. What is the perception of the brand and what is the difference between internal and external stakeholders?
Gian Mario Battaglia -
Brand ako cenné nehmotné aktívum organizácie
Peter Pavel -
Influencer marketing v prostředí Instagramu a jeho vliv na spotřební chování dětí ve věku 12–15 let
Michaela Vejsadová -
Vliv sociálních sítí a recenzních portálů na spotřební chování účastníků cestovního ruchu
Barbora Marešková -
Označení VEGAN na produktech a jeho vliv na spotřební chování
Michaela Malecová -
Vliv referenčních skupin na spotřební chování
Petra Štrouchalová Blažková -
Vliv výkonnosti fotbalového týmu AC Sparta Praha a.s. na spotřební chování cílových zákazníků
Sebastian Tumpach -
Spotřební chování návštěvníků zoologických zahrad v ČR
Michaela Vránová