Marek Zima

Diplomová práce

Customer churn in a telecomunications company

Customer churn in a telecomunications company
Anotace:
Cílem této práce je vytvoření nástroje k omezení ztráty zákazníků telekomunikační společnosti jejich odchodem ke konkurenci. Takzvaný odliv zákazníků je odhadovaná proměnná k dosažení tohoto cíle. Tato predikce bude stanovena pomocí algoritmů strojového učení a dat poskytnutých telekomunikační společností. Kvůli ochraně dat společnosti a soukromí zákazníků budou všechna dostupná data anonymizována …více
Abstract:
The main business case is to prevent customers from stopping using telecommunication services by going to the competition. So called customer churn is a variable we are trying to estimate in order to reach this goal. Such prediction is going to be estimated by using machine learning algorithms and data provided by specific telecommunication company. Due to the privacy protection and customer privacy …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 12. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 2. 2024
  • Vedoucí: Filip Vencovský
  • Oponent: Pavel Zimmermann

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/91907

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program:
Data & Analytics for Business Management

Práce na příbuzné téma