Vittorio Storaro: How to maintain artistic style in digital cinematography – Kagan Kerimoglu
Kagan Kerimoglu
Master's thesis
Vittorio Storaro: How to maintain artistic style in digital cinematography
Vittorio Storaro: How to maintain artistic style in digital cinematography
Abstract:
This thesis explores how a cinematographer can reflect his/her own style in theAbstract:
This thesis explores how a cinematographer can reflect his/her own style in theKeywords
americká kinematografieKeywords
světová kinematografieKeywords
kameramaniKeywords
práce kameramanaKeywords
filmový obrazKeywords
analýzy filmových dělKeywords
digitální kinematografie
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 9. 2018
Identifier:
http://hdl.handle.net/10318/10297
Thesis defence
- Date of defence: 27. 9. 2018
- Supervisor: Vladimír SMUTNÝ
- Reader: Jaromír ŠOFR
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KERIMOGLU, Kagan. \textit{Vittorio Storaro: How to maintain artistic style in digital cinematography}. Online. Master's thesis. Praha: Academy of Performing Arts in Prague, Filmová a televizní fakulta. 2018. Available from: https://theses.cz/id/khqxis/.
Full text of thesis
Accessibility: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 16. 2. 2019 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaMaster programme / field:
Film, Television and Photography / Cinematography
Theses on a related topic
-
Barevné prostory v digitální kinematografii a cesta k jednotnému systému ACES
Václav Pavlíček -
Významná osobnost evropské kinematografie. Michelangelo Antonioni: postavení v dějinách světové kinematografie, s důrazem na tvorbu šedesátých let.
Tadeáš FRANO -
Významná osobnost evropské kinematografie. Michelangelo Antonioni: postavení v dějinách světové kinematografie, s důrazem na tvorbu šedesátých let.
Tadeáš FRANO -
Výrazové prostředky filmu noir a jejich využití v dalším vývoji světové kinematografie
Petr Pospíšil -
Výtvarná koncepce filmu "The Amazing Adventures of Kavalier and Clay ppodle scénáře Michaela Chabona, hraný film a komiks, příklady z české a světové kinematografie
Jitka Šívrová -
Filmové hrdinky posledních třiceti let světové kinematografie
Tereza Krbcová -
Výtvarná koncepce filmu "Vlci a psi" podle scénáře Marka Epsteina - filmové zpracování historické situace po skončení druhé světové války v Evropě na příkladech české a světové kinematografie.
David Dubenský -
Výtvarná koncepce filmového zpracování románu Arthura C. Clarka "A Fall Of Moondust", žánr science fiction a jeho výtvarné zpracování na příkladech světové kinematografie
Petr Bouška