Bc. Michal Cvrček

Diplomová práce

Efektivní využití internetového marketingu v praxi

The effective utilization of internet marketing in practice
Anotace:
Diplomová práce řeší úspěšnost a efektivnost internetového marketingu malých a středních podniků z hlediska zvýšení počtu oslovení potenciálních zákazníků internetem a jejich úspěšné konverze k uzavření kontraktů pro zvýšení celkového obratu firem. V teoretické části práce jsou charakterizovány jednotlivé nástroje internetového marketingu. V aplikační části bude na konkrétní malé firmě vyhodnocen výsledek …více
Abstract:
This thesis solves the success and effectiveness of Internet marketing for small and medium-sized enterprises in terms of increasing the number of targeting potential customers through the Internet. It also deals with the customers’ successful conversion to signing contracts in order to increase the total turnover of the companies. The theoretical part will characterise different internet marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 9. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 11. 2015
  • Vedoucí: Ing. Pavel Nesejt
  • Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance