Bc. Michal Cvrček

Master's thesis

Efektivní využití internetového marketingu v praxi

The effective utilization of internet marketing in practice
Abstract:
Diplomová práce řeší úspěšnost a efektivnost internetového marketingu malých a středních podniků z hlediska zvýšení počtu oslovení potenciálních zákazníků internetem a jejich úspěšné konverze k uzavření kontraktů pro zvýšení celkového obratu firem. V teoretické části práce jsou charakterizovány jednotlivé nástroje internetového marketingu. V aplikační části bude na konkrétní malé firmě vyhodnocen výsledek …more
Abstract:
This thesis solves the success and effectiveness of Internet marketing for small and medium-sized enterprises in terms of increasing the number of targeting potential customers through the Internet. It also deals with the customers’ successful conversion to signing contracts in order to increase the total turnover of the companies. The theoretical part will characterise different internet marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 9. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 11. 2015
  • Supervisor: Ing. Pavel Nesejt
  • Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance