Šárka Páchová

Bakalářská práce

Dynamický remarketing

Dynamic remarketing
Anotace:
Cílem bakalářské práce je na základě stanovených výzkumných otázek zhodnotit, zda má dynamický remarketing pro velký e-shop význam na daném trhu. Práce se zužuje na vyhodnocení přínosu dynamického remarketingu v online marketingové strategii pouze u velkého e-shopu. Za pomocí nástroje Conversion Lift je provedeno A/B testování k vyhodnocení výzkumných otázek na českém a maďarském trhu u e-shopu Alza …více
Abstract:
Based on the given research questions, the aim of this thesis is to evaluate if dynamic remarketing is useful for a large e-shop in a specific market. The thesis focuses on the benefits of dynamic remarketing used in an online marketing strategy, with emphasis on large e shops. Using the Conversion Lift tool, A/B testing has been done to assess the research questions for the Alza.cz e-shop on both …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2019
  • Vedoucí: Markéta Procházková
  • Oponent: Ondřej Švarc

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/77201

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.