Šárka Páchová
Bachelor's thesis
Dynamický remarketing
Dynamic remarketing
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je na základě stanovených výzkumných otázek zhodnotit, zda má dynamický remarketing pro velký e-shop význam na daném trhu. Práce se zužuje na vyhodnocení přínosu dynamického remarketingu v online marketingové strategii pouze u velkého e-shopu. Za pomocí nástroje Conversion Lift je provedeno A/B testování k vyhodnocení výzkumných otázek na českém a maďarském trhu u e-shopu Alza …viacAbstract:
Based on the given research questions, the aim of this thesis is to evaluate if dynamic remarketing is useful for a large e-shop in a specific market. The thesis focuses on the benefits of dynamic remarketing used in an online marketing strategy, with emphasis on large e shops. Using the Conversion Lift tool, A/B testing has been done to assess the research questions for the Alza.cz e-shop on both …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/77201
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2019
- Vedúci: Markéta Procházková
- Oponent: Ondřej Švarc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/77201
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Remarketing v reklamních systémech Sklik a Google AdWords
Lubomír Koblása