Digitální evoluce luxusních módních značek na příkladu Louis Vuitton – Džana Valjevacová
Džana Valjevacová
Bachelor's thesis
Digitální evoluce luxusních módních značek na příkladu Louis Vuitton
Digital Evolution of Luxury Brands in Case of Louis Vuitton
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá digitální evolucí luxusních značek na příkladu Louis Vuitton. Cílem práce je objasnit, zda digitální technologie ovlivňují větší povědomí o značce. Práce je zaměřená na vývoj luxusního módního průmyslu a současnou digitální evoluci, která tento průmysl zcela ovlivnila. Hlavním zjištěním je, že se trend propagace mění k nové generaci, která je ovlivněná internetem. Jako …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the digital evolution of luxury brands with the focus laid on the example of Louis Vuitton. The aim of this work is to clarify whether digital technologies affect greater brand awareness. The work is focused on the development of the luxury fashion industry and the current digital evolution, which completely influenced this industry. The main finding is that the trend …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2021
Thesis defence
- Date of defence: 23. 6. 2021
- Supervisor: Libor Korman
- Reader: Robert Janča
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VALJEVACOVÁ, Džana. \textit{Digitální evoluce luxusních módních značek na příkladu Louis Vuitton}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2021. Available from: https://theses.cz/id/khteb1/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. Reference to the local database file of the institution
Reference to the local database file of the institution
Reference to the local database file of the institution
Reference to the local database file of the institution
Reference to the local database file of the institution
Reference to the local database file of the institution
Reference to the local database file of the institution
Reference to the local database file of the institution
Reference to the local database file of the institution
Reference to the local database file of the institution
Reference to the local database file of the institution
Reference to the local database file of the institution
Reference to the local database file of the institution
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Creative Marketing and Communication / Creative marketing
Theses on a related topic
-
Smart Contracts on the Blockchain: Evolution, Applications, and Challenges
Zdeněk Jurka -
Strategická analýza společnosti Louis Vuitton Česká s.r.o.
Danylo Pryima -
A comparative analysis of luxury brand strategies: Louis Vuitton and Gucci
Leia Rohachova -
A comparative analysis of luxury brand strategies: Louis Vuitton and Gucci
Leia Rohachova -
A comparative analysis of luxury brand strategies: Louis Vuitton and Gucci
Leia Rohachova -
Sociální sítě jako nástroj propagace hotelů různých tříd
Diana Makarova -
The Impact of Social Media on Chinese Consumers' Luxury Goods Consumption Behavior
Ruijie Yan -
Business Plan for Social Media Marketing Agency
Anna Abramova
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights