Digitální evoluce luxusních módních značek na příkladu Louis Vuitton – Džana Valjevacová
Džana Valjevacová
Bachelor's thesis
Digitální evoluce luxusních módních značek na příkladu Louis Vuitton
Digital Evolution of Luxury Brands in Case of Louis Vuitton
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá digitální evolucí luxusních značek na příkladu Louis Vuitton. Cílem práce je objasnit, zda digitální technologie ovlivňují větší povědomí o značce. Práce je zaměřená na vývoj luxusního módního průmyslu a současnou digitální evoluci, která tento průmysl zcela ovlivnila. Hlavním zjištěním je, že se trend propagace mění k nové generaci, která je ovlivněná internetem. Jako …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with the digital evolution of luxury brands with the focus laid on the example of Louis Vuitton. The aim of this work is to clarify whether digital technologies affect greater brand awareness. The work is focused on the development of the luxury fashion industry and the current digital evolution, which completely influenced this industry. The main finding is that the trend …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2021
- Vedúci: Libor Korman
- Oponent: Robert Janča
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VALJEVACOVÁ, Džana. \textit{Digitální evoluce luxusních módních značek na příkladu Louis Vuitton}. Online. Bakalárska práca. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/khteb1/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Creative Marketing and Communication / Creative marketing
Práce na příbuzné téma
-
Smart Contracts on the Blockchain: Evolution, Applications, and Challenges
Zdeněk Jurka -
Strategická analýza společnosti Louis Vuitton Česká s.r.o.
Danylo Pryima -
A comparative analysis of luxury brand strategies: Louis Vuitton and Gucci
Leia Rohachova -
A comparative analysis of luxury brand strategies: Louis Vuitton and Gucci
Leia Rohachova -
A comparative analysis of luxury brand strategies: Louis Vuitton and Gucci
Leia Rohachova -
Sociální sítě jako nástroj propagace hotelů různých tříd
Diana Makarova -
The Impact of Social Media on Chinese Consumers' Luxury Goods Consumption Behavior
Ruijie Yan -
Business Plan for Social Media Marketing Agency
Anna Abramova
Názov
Vložil
Vložené
Práva