Komunikační specifika segmentu singles – PhDr. Pavla KOTYZOVÁ
PhDr. Pavla KOTYZOVÁ
Diplomová práce
Komunikační specifika segmentu singles
Communication specifics of the singles subgroup
Anotace:
Životní styl singles, který je v zahraničí pozorován desítky let, se stává i v České republice fenoménem. Má významný vliv i na spotřebitelské chování. Na základě historických souvislostí je předkládána charakteristika singles, jako závěry sondy, zjišťující znaky jejich životního stylu. Tento segment není homogenní, jde o řadu podskupin s rozdílnými hodnotami a znaky. Popsány jsou i jednotlivé podskupiny …víceAbstract:
The Life style of singles, which has been observed abroad for decades, is becoming a phenomenon also in the Czech Republic. It influences greatly consumer behaviour. Based on historical circumstances, the characteristics of singles is presented as a result of canvassing, detecting features of their life style. This group is not homogeneous, it is divided into many subgroups with different values and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2006
Zveřejnit od: 11. 5. 2011
Identifikátor:
2768
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2006
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOTYZOVÁ, Pavla. Komunikační specifika segmentu singles. Zlín, 2006. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 11. 5. 2011 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Sociální média jako nástroj marketingové komunikace vybraného podniku
Natalie Zemanová -
Analýza marketingové komunikace na sociálních sítích vybraného podniku
Barbora Polcarová -
Marketingové komunikace deskové hry Dračí Hlídka na sociálních sítích
Veronika Goldmanová -
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová -
Výzkum politické strany z hlediska marketingové komunikace na sociálních sítích
Fabián Berka -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Barbora Hájková -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Markéta Hradecká -
Instagram jako nástroj marketingové komunikace
Barbora Stará