Ing. Roman Jánoš

Diplomová práce

Projekt implementace KPI OEE pro účely controllingu a řízení výroby ve firmě Zálesí a.s.

The Project of Implementation KPI OEE for The Controlling and Production Management Usage in Company Zálesí a.s.
Anotace:
Teoretická část diplomové práce se zaměřuje na objasnění základní terminologie spojené s významem výrobních procesů v podniku. V další fázi je pojednáváno o klíčových ukazatelích výkonu se speciálním zaměřením na OEE. Na tuto problematiku taktéž navazuje charakteristika podnikového informačního systému, jakožto automatizačního prostředku hojně využívaného pro stanovení konkrétní výše ukazatele OEE …více
Abstract:
The Theoretical Part of Thesis Is Focused on Clarifying the Basic Terminology Related to the Importance of Production Processes in Company. The Next Chapter Deals with the Key Performance Indicators by a Special Focus on OEE. The Narration of Mentioned Issue Continues in the Identification of BIS, Which Is Known, As an Instrument Used for the Automatic Way of OEE Calculation. At the End of the Theory …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2015
Zveřejnit od: 27. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Roman Bobák, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Jánoš, Roman. Projekt implementace KPI OEE pro účely controllingu a řízení výroby ve firmě Zálesí a.s.. Zlín, 2015. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 27. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing