Bc. Michal Muláček

Diplomová práce

Marketingová strategie kavárny Legenda Café bar Est. 2014

Marketing strategy of cafe Legenda Cafe bar Est.2014 for time perios 2016 - 2017
Anotace:
Strategie je základním pilířem firmy a předpokladem její úspěšnosti. Ideální nastavení strategie má zásadní vliv na její budoucí směřování. Předmětem diplomové práce „Marketingová strategie kavárny Legenda“ je analýza současné marketingové strategie kavárny a návrh její aktualizace. V teoretické části je popsáno strategické řízení podniku založené na zdrojích z domácí a zahraniční literatury. Praktická …více
Abstract:
Strategy is a pillar of any company and a prerequisite for its success. Ideal setting strategy has a major impact on its future direction. The objective of this diploma thesis "The Marketing Strategy of the Legenda cafe" is to analyse and update the actual marketing strategy of the Café Legenda. The theoretical part describes the strategic company management based on sources from domestic and international …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2016
  • Vedoucí: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
  • Oponent: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní