Bc. Jana Langerová

Master's thesis

Vztahový marketing festivalu Chillibraní

Relationship Marketing of Chillibraní Festival
Abstract:
Diplomová práce se zabývá vztahovým marketingem festivalu Chillibraní. Jejím cílem je zjistit, jak návštěvníci festival vnímají, jaká je jejich motivace k návštěvě a jaké mají obecně zvyklosti a na základě těchto informací vytvořit návrh marketingové strategie určené ke zlepšení vztahového marketingu festivalu. Teoretická část práce definuje pojmy vztahový marketing, řízení vztahů se zákazníky a dále …more
Abstract:
Master thesis deals with relationship marketing of festival Chillibraní. Its aim is to deter-mine how the visitors perceive the festival, what their motivation to visit it is and what their ways are in general and use this information to create a marketing strategy designed to improve relationship marketing of the festival. The theoretical part of this work defines constructs such relationship marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2017

Thesis defence

  • Supervisor: prof. Mgr. Peter Štarchoň, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Langerová, Jana. Vztahový marketing festivalu Chillibraní. Zlín, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe