Bc. Michaela Lepková

Diplomová práce

Mentoring jako nástroj profesního rozvoje učitelů základních a středních škol ve Zlínském kraji

Mentoring as a Professional Development Tool of Primary and Secondary School Teachers in the Zlín Region
Anotace:
Diplomová práce se zabývá mentoringem jako nástrojem profesního rozvoje učitelů. Teoretická část nejprve vymezuje učitele a jeho role, kompetence a profesní rozvoj uskutečňující se formou dalšího vzdělávání. Poté se teoretická část zaměřuje již konkrétně na mentoring a jeho vymezení, fáze a uplatnění ve školství. Definovány jsou také základní související pojmy jako mentor a mentee. Praktická část práce …více
Abstract:
The diploma thesis is concerned with mentoring as a professional development tool of teachers. The theoretical part defines a teacher and the teacher´s roles, competences and the professional development through their further education. The theoretical part then focused to mentoring and its definition, phases and application of mentoring in education. The basic related terminology like a mentor and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2015
Zveřejnit od: 16. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Karla Hrbáčková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Lepková, Michaela. Mentoring jako nástroj profesního rozvoje učitelů základních a středních škol ve Zlínském kraji. Zlín, 2015. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.4.2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 16. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe