Tereza RANDLOVÁ

Diplomová práce

Klamavá reklama

Misleading advertising
Anotace:
V této diplomové práci se autor zabývá problematikou klamavé reklamy. Práce ve svém úvodě čtenáře seznámí s hospodářskou soutěží a nekalou soutěží jako celkem a základními pojmy jako je soutěžitel a spotřebitel. Čtenář se následně seznámí s několika případy ze soudní a správní praxe. Dále jsou zde popsány psychologické aspekty reklamy, regulace reklamy a nezbytnou součástí je právní úprava.
Abstract:
This thesis deals with the issue of misleading advertising. In its introduction, the thesis introduction the reader with economic competition and unfair competition as a whole, and with basic concepts such as competitor and consumer. The reader is then introduced to several cases from court and administrative practice. The thesis also describes the psychological aspects of advertising, the regulation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: JUDr. Kateřina Burešová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

RANDLOVÁ, Tereza. Klamavá reklama. Plzeň, 2024. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta právnická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta právnická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta právnická

Magisterský studijní program / obor:
Právo a právní věda / Právo a právní věda

Práce na příbuzné téma

Všechny práce